Ξεκίνησε και στην Ελλάδα η θανάτωση των μινκ που προσβλήθηκαν από κορονοϊό. Έλεγχοι και σε άλλες φάρμες.
Ξεκίνησε στην περιοχή του Βοΐου η διαδικασία της θανάτωσης, με ευθανασία, των γουνοφόρων ζώων που προσβλήθηκαν από covid – 19. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο προϊστάμενος της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας Κοζάνης,…
Share